Elifada- Dişim cekilcek 20lik dişim ama emziriliyor mu yada belirli bi saat mi emzirilmiyor hiamileliktem beri çok ağrıyo ağzıma parçaları geliyo
gul_me_0 Elifada- ben bir kaç ay önce çektirdim bi kaç saat( kaç saat demişti hatırlamıyorum en fazla 3 tü bence ) emzirme demişti zaten dişçiden eve gidene kadar o saat dolmuştu ama bebeğim ek gıda aldığı için rahattım
Gozdecinar Dış cekilmesini bilmiyorum ama ben dolgu yaptırdım doktoruma sordum 3 4 saat sonra emzirenilirsin demişti ben 5 saat beklemiştim
gul_me_0 Elifada- küçükmüş daha sizin bebiş onu bilmiyorum ya sadece benimki iğne yaptı çekti bir kaç saat sonra emzir bişey olmaz demişti
Elifada- gul_me_0 aynen küçük daha ama 10 aydır çekiyorum artık çektirmek istiyorum valla komple çürümüş
RRaahimee sağıp dolaba bırakın hastaneye gitmeden öncede emzirin o süre geçene kadar elinizdeki sütu kullanırsınız o süre zarfindada bı kere sağıp bosaltirsiniz