Busbus03 ben yüzde 80 ayrı yapmaya devam ediyorum 14.5 aylık, bizimkinden yicekse tuzsuz yapıp biz tabaklara aldıktan sonra tuz atıyoruz. Salçayı ve bazı baharatlari (acı hariç karabiber kimyon tarçın nane vs) 9-10 aylıktan beri kullanıyorum. Biz normal market salçası kullandığımız için ona ayrı yapıyorum organik salça onunki ama kaynanam kendi yaptıkları salcadan yolladiginda ortak yemek de yiyoruz