Elfelf475 Enerciiii ben bir şey yazmadan dümdüz paylaştım duygularım içimde kaldı kalp böcek koyun atın işte 🤣 ya da tarih yazın 😬
-Delibal Enerciiii Ben ilk eşimle birlikte bir fotoğraflarını paylaşmış altına da “seni çok senden olanı en çok ❤️” yazmıştım. Oğlumu ilk tek paylaştığım da “Can’ımm 💙” yazmıştım.
sezer2022 Enerciiii illa erkek olduğunu vurgulayan bişey yazmamıştım 🥰 eşimle bi fotoğrafımızı koyup ‘eşim benzerim yoktu, eşimi buldum benzerimi bekliyorum ‘ yazmıştım
Selinsn Enerciiii ben eşim ben bebeğimizin hastanede çekilmiş fotoğrafımızı koyup altına "Hayatımızın dönüm noktası canım oğlum aramıza hoşgeldin, iyi ki geldin, iyi ki bize bu tarifsiz duyguları yaşattın, şükürler olsun🙏 Seni çooookkk seviyoruz❤️"yazmıştım
Nilist Doğum yaptığımda eşimin kız kardeşi paylaşmıştı. İnsanlar hamile olduğumu bile bilmiyordu. Komşularımda şaşırmıştı 🙃
Ensensr13 “Hoşgeldin mucizem” diye paylaştım çünkü onunla çok zorlu yollardan geçtik. O benim minik mucizem🌸