sezer2022 Her doğan bebek için kesilirmiş hatta Nihat Hatipoğlu 18 yaşına kadar ebeveynlerin kesmesi lazım diye dinlemiştim 🧐 kimler kestirdi merak ettim
Ysgl26 sezer2022 seçeneklerdw ben yokum 😅 erkek çocuğu için 2 tane kesmek gerekiyor ama ücretsiz izine çıktım. tek maaşla zor geçiniyoruz bu yıl kurban bile kesemeyeceğiz artık seneye kısmetse kesicez oğluşumuza 2 akika kurbanı
-Delibal sezer2022 Oğlum var, iki tane kesilmesi gerekiyormuş. İki tane akika kurbanı, birde adağım vardı benim onu kırkı çıkınca kestik çok şükür.
Ysgl26 deleted20517 zaten farz da değil ona bakarsan 😅 akila nafile kurbandır hanefi mezhebinde mübah diğer mezheplerde sünnettir..farz değildir.1 i kesen 2 yi de keser
sezer2022 -Delibal Allah kabul etsin canım bu arada adına bayıldım,, hem filmini çok severim hemde oğluma beni kızdırdığında delibal derim 🥰
Merveeofs Benim bildiğim akika sünnet farz değil hatta geçen araştırmıştık eşimle yine sünnet diye öğrendik. Bizimki yarın kesilecek Allah’ın izniyle 🌷
-Delibal sezer2022 Tabii, Komar balı diye biliriz biz ama başka başka şeyler diyenlerde var. Karadeniz’de olur.
sarmaliklahana sezer2022 kestirmedik 2 senedir kurban kesiyoruz ama onun yeri ayrı tabii. Şimdi 2.bebğim olacak belki kışın 2 sini bir keseriz 🤭 bizimki tamamen keyfi ertelemek 🥴
Acemanne29 -Delibal akika mübah kabul ediken bi ibadet güzel görülmüş kız için 1 erkek için 2 tane kesilmeli bela ve hastalıklardan korur bebeği