Alprslanatess 3 aylık bugün olduk az bi kanama var leke leke normal mi kızlar çok korkuyorum dıkısler patlamamıştır demi
Mertiko Alprslanatess alt tarafta mi kanama bizde de olmuştu ama çok hafif ilk gün orda yara daha çok normal dediler ayrıca dikisi açılsa anlarsınız
Ayyildiz35 Alprslanatess sünneti kaç gün önce oldunuz? Damla şeklindeyse önemli değil. Durmayan kanama önemlidir, bilginiz olsun
Htc4504 Alprslanatess az az kanama normal şişlik ve morarma olması normal dikislerde şişlik olmasi normal iki üç gün beze az az kan değebilir korkma, krem filan kullanıyorsan kokrma sür yapışma filan olmasın
Mertiko Alprslanatess evet geçmişti ama alt tarafı çok geç iyileşti 20 gün oldu şişi bile hala biraz var tüm damarlar orda geç iyileşir diyor büyüklerimiz sende takipte kal mutlaka
Alprslanatess Ayyildiz35 daha bugün olduk çok az leke seklınde var kan ve dıkıslerının kenarı çok az su toplamış gıbı şişmiş normal mi bu
Babyy07 Bizimde bu gün 3.gun bezini actigimda dikisi kan toplamis gibiydi kan akmis heryerinede normalmi acaba devam eden bi kanama yok ama dikisinin uzerinde kanli tabaka gibi olmuş üst tarafta bu arada