Kislar bebeğim 10 aylık iki gündür ateşi var hastanelerdeydik antibiyotik kullanıyor. İştah yarıya düştü. Ama zerre su içmiyor. Bir damla olsun ağzına veremiyorum bardak vs herşeyi denedim su olduğunu biliyor ve içmiyor. Süt verince içiyor ama 😓 su içmesi lazım atmasi için enfeksiyonu. Susuzluktan bişi olcak diye korkuyorum ek gıda da yiyor çünkü. Nasıl icirebilirim çözüm önerisi olan var mı 😢