Emine_2222 Kızlar bebeğim 9,5 aylık siz bebeklerinize hangi vitaminlerini kullanıyorsunuz ben dopdugundan beri sadece d vitamini kullanıyorum doktor demir ilacı vermedi bağışıklığını güçlendirecek vs vitaminlerden hangilerini kullanıyorsunuz
emayy Emine_2222 17 aylık d vitaminini doğduğundan beri kullanıyorum b12 ve demir vitaminini yeni başladık kullanmaya değerleri düşük olduğu için birde balık yağı kullanıyorum.
Semaaa39 Emine_2222 doğar doğmaz doktorumuz önermişti. Hem yararlı probiyotık olduğu için hemde gazını kakasını daha kolay yapmasını sağladığı için. Normalde 4aylıkken bırakabilirsiniz demişti ama bize yarar sağladığı için kullanmaya devam ediyoruz. Maflor kullanıyoruz. Artık 6 aylık olanına gececeğiz. Bi bakın isterseniz sizde