Ben mesela aşı zamanları da yiyorum bazen onun çorbasına sarımsak ekliyorum ya da onda bi hastalık belirtisi gördüğümde ve ya kalabalık bi ortama giriceksem hafta da bir yiyebilirsin intgramda gıdamühendisibianne hesabı var ordan çok bilinçlendim bi bakın isterseniz