kızlar 1 hafta önce faranjit geçirdim maske vs taktım ama bebeğime geçti sanırım 2 aylık hafif öksürük ve hapsırma vardı aylık kontrole gittik doktor kan ve idrar tahlili istedi enfeksiyon çıktı amikozit iğne verdi çok suçluyorum kendimi çok kötüyüm gerçekten kendi hastalığı bebeğine geçen var mı 😞