Ben de babybjörnün yeni doğanlar için olanı var yüksek bütçe ayırdığınız bakın. Ben şahsen o kadar pars verip almayı düşünmezdim ama kardeşim bebeğine almıştı küçülünce verdi ve cidden güzel bebeğin kafasını falan da destekliyor kafasını tutmadan kullanıyorum ellerim serbest olarak. Avm ye falan da götürüyorum kucak istersen içine koyuyorum ellerim serbest olduğu için bebek arabasını da kullanıyorum rahatça. Biraz büyüyünce 6 ay sonrası modelini belki alırım o yüzden bu 6 aya kadar galiba , şu an 11 haftalık 3 haftalık olduğundan beri kullanıyorum galiba