Tatli_Bir_Anne_ 35+4 te doğum yaptım. Şuan 4ay 15 günlük. Düzeltilmiş 3 ay 14 günlük. Kilosu 7150, boyu 65cmdi pazartesi kontrolde. Doktor normal ve iyi olduğunu söyledi. Günde 15er dk dan 3 kez destekli oturtmaya başla dedi. Gülüyor, tepki veriyor, ismine bakıyor, uzaktan beni veya babasını seçebiliyor. Ufak ufak sağa sola dönmeleri de başladı yerde battaniye serip yatırıyorum orda dönme pratikleri yapıyor. Oyuncakları kavrıyor ama kısa süre sonra bırakıyor. Agu gugu başladı tam olarak agu diyemese de baya ses çıkarmaya sesli tepki vermeye de başladı. Yatırdığı da kendini kafasını baya kaldırıyor yerden.elleri sürekli ağzında sürekli emiyor. Şimdilik bunlar geldi aklıma