Fatos53 Cuma günü 3 aşı birden yapılacak kızıma. Biraz tedirginim valla ya çok canı yanacak. Ateşi çıkabilir diyorlar. Yaptıranlar ne gibi sorunlar oldu sonradan?
Zbebek Fatos53 bizde ateş olmuştu. Kolundan değil de bacaklardan yapılana ağladı yakıyor onlar çünkü. Mutlaka calpol ve dolven bulundurun evde. Biz bir defa yarım çay kaşığıyla ve soğuk uygulamayla düşürmüştük ateşimizi
Beratim17 Fatos53 benimde cuma günü 2 ay aşısını olacak çok korkuyorum. Arkadaşım yaptırmış bebeğine sadece o gece biraz huzursuz olmuş sonra geçmiş 1 çay kaşığı calpol vermiş
Mavi10 Fatos53 biz de 10 gün önce yaptık kola vurulana ağlamadı ama bacağa vurulunca ağladı canı yandı onda ama ben eve getirdiğim gibi bir çay kaşığı calpol verdim ağrısı olmasın diye 4 saatte bir 6 defa calpol verilebilir bizimkinin ateşi de çıktı calpol veriyordum iyi geliyordu ama çok şükür gece ateş olmadı sürekli ateşini kontrol ettim o gece bence sabah vakti gidin aşıya ateş olsa da gündüz olsun en azından geceye kalmaz
Binnur_cam Fatos53 biz bugün olduk 3 aşı 2 bacak 1 kol şükür şuanlık ateş yok ama huysuz birde kakamız değişik kokuyodu ve renk değişikti ablam aşıdandır dedi olursa korkma canım …
Binnur_cam Fatos53 valla benimde annem gidicekti göndermedim Allah yardımcın olsun dikkat et inşallah birşeycik olmaz Allahın izniyle 🤲
Ayseguloprl Fatos53 bizde ateş olmuştu sabaha kadar hiç uyumadan yarım saate bir ateşine bakıyordum gerçekten çok üzülmüş ve aynı zamanda çok korkmuştum
SedefDoga Hiç korkma lütfenn.kızım da geçeb hafta oldu. Huzursuzluk olmadı ateşi çok hafif yükseldi Calpol verdim suyla yüzünü eklem yerlerini yıkadım gece boyu kontrol ettim ama bir daha çıkmadı ateşi.bir önceki arkadaş sabah gidin demiş ona katılıyorum.
Gamzeeeeee16 Fatos53 bizim bişey olmadı canım bende korkarak gitmiştim canı yanıyor maalesef ama geçici öyle düşün birde ateşini sürekli takip et Çıkarma bir çay kaşığı calpol ver hemen düşer korkma
uyuyanadamdannefret Fatos53 gecen hafta yaptirdik. Ilk gun atesi cikti. 2 3 gun huzursuzdu. Sonra normale dondü korkmayin. ;)
Ggizemggk Fatos53 canım bu sabah erkenden gidip yaptırdım 2. Ay aşısını akşama kadar bir sıkıntı yoktu ama akşam üzeri huzursuzluk ateş başladı. Ateşi fark eder etmez carpol şurup verdim bir çay kaşığı. Az birşey halsiz ateşi biraz dengesiz ama idare ediyoruz şimdilik. İğne de koluna vurulana da bacaklardan yapılana da ağladı ama çabuk sakinleşti şükür. Şimdi alarm kurdum yarım saatte bir kalkıp bakacam ateşine herşey yolunda gider inşallah.