Mtbuaaa Kızlaar özellikle istasyonda bildiğiniz kreş oyun grubu var mı ? Ne kadar cevaplanması imkansız bir post açtım farkındayım 😂
tineanigra Mtbuaaa istasyonu bilmiyorum ama tepede Forest City de tomurcuk var orada varmış oyun grubu. Önümüzdeki dönem için sordu arkadaş aylık 1000 tl demişler sanırım haftada 2 kere ağustos ortası oryantasyon Eylül başlangıçmış
Mtbuaaa Kuzeymomss istasyonda oturuyorum, ben sizi bir kaç postta görmüştüm aynı şehirde oturduğumuzu biliyorum sizsiniz diye hatırlıyorum 😄
Kuzeymomss Mtbuaaa Bizim de evimiz istasyonda ama orada oturmuyoruz, otursak komşu olurmuşuz😂 ben hiç denk gelmemiştim size 😊
Mtbuaaa Kuzeymomss yine çokta uzak değilmiş ya 😅 Burda neden oturmuyorsunuz mahalleyimi beğenmediniz 😄
Kuzeymomss Mtbuaaa Siz tam olarak neredesiniz? Ben tarif etsem büyük ihtimalle bilirsiniz, ordu evi var kavşağın orada😂
Mtbuaaa Kuzeymomss lemarın biraz ilerisi üst geçite gelmeden tam ortasında asbaşa yakınım 🙈😅 Ben çok bilmiyorum ki oraları ya kardeşim yeni evlendi taşındı o mahalleye yeni yeni öğreniyorum 😂
Kuzeymomss Mtbuaaa Lemarı biliyorum ama tarif ettiğin yeri bilemedim 🤭 yaa kardeşin de fatih mahallesine mi taşındı 😊
Mtbuaaa Kuzeymomss lemarı biliyorsan evimide biliyorsun demektir bence az biraz ilerisi 😂 Evet ya orada evi Siz neden burda oturmuyorsunuz peki
Kuzeymomss Mtbuaaa Bilmekten ziyade geçerken görüyordum yani 😂 Doğum yaptıktan 1 ay sonra almıştık evi hala da taşınmak kısmet olmadı. Birde çok uzakta kalıyor aldığımız ev burada hastane market vs çok yakın orada zor olur diye de erteledik açıkçası