Sibel_ismet Bebeğim henüz 2 aylık ve ilk günden beri yatağına hiç istemedi. Şimdi artık git gide kilo alıyo ve buyuyo yatağına nasıl alisyorabilirim. Öneriniz var mı? Yatağına yatırınca iğne batmış gibi ağlıyor hiç istemiyo nasıl yapıcam lütfen yardımcı olun 😯
Handan57 Sibel_ismet oğlum 4 aylık hala alışmadı besiginde sabaha kadar sallayınm ama yok uyumuyor yanimda uyuyo napcam bilmyrm b3nde
Aysnrplt Sibel_ismet ben yapmadım ama bir tanıdığım battaniye yazma gibi bişeyle uyumaya alıştırmış önce sonra onunla yatağına koyunca uyuyor demişti. Her bebekte işe yarar mı bilmiyorum🤷♀️
Hafizenr Sibel_ismet maalesef 😏 bizde 2 aylık olduk ama hala bizimle yatakta yatıyor ortamizda. Besige yatırdigim an uyanıyor nasıl alıştırcam bilmiyorum 🙄
Sibel_ismet Hafizenr çok riskli değil mi ? Allah korusun. Bizimki ne sanırım yatağı sert geliyo anaKucağında kivriliuo diye rahat ediyo sanirim_yani biz öyle düşünüyoruz eşimle. Ama yatağına alışmazsa napcaz bilmiyorum. İnşallah alıstirabilim...
Hafizenr Sibel_ismet yatağın büyük bir kısmını küçük beyefendi kaplıyor zaten. Biz kenarlarda yatıyoruz ama alışması gerek artık beşiğine. Beşiğin içine 2kat yapıp elyaf Yorgan koymayı denediniz mi hiç?