gozleri_deniz1 Bıyık bölgemde siyah kararma mevcut kendimi çok rahatsız hissediyorum sanki tıraş olmuşta kalmış gibi bu sorunu yaşayıp nasıl çözüm buldunuz??
Sorusormomm gozleri_deniz1 ip kılları kokten almadı kopardimi acaba yeni yeni çıkarken kara gorunur ya ten ondan mı oldu yani ilk defa duydum bıyık bölgesi kararmasini
gozleri_deniz1 liyamira İple alıyorum düzenli olarak ama eskiden özel günlerde 1 yada 2 kere ağda yaptırmıştım. Güneş kremi de kullanmadım.
gozleri_deniz1 Sorusormomm nasıl anlatsam bilemedim ama şöyle erkekler bıyık bölgesini tıraş yaptığında iz belli olur ya benimde sanki traş olmuşum makineyle gibi ten siyah gibi duruyor dediğiniz gibi cilt bakımı yaptıracağkm