Kızım 2 ay 26 günlük bir haftadan beri hep 6 buçuk gibi başlıyor 7ye kadar ağlıyor, yada bazen 5 gibi başlıyor 7 buçuk olana kadar ara ara ağlıyor kolik gibi ama kolikde 3. Ayına yaklaşmışken başlar mı yani? Şuan atak haftasında atağın bitmesine bir gün kaldı ama emin olamadım ya 🤷🏻♀️