Aomom Fatos02_35 süt alerjisi olduğu için raporlu mama kullanıyoruz onun dışında infatrini sanırım adı mamalar var gelişimde duraksama vs oludğunda veriliyor ama deestek olarak rapor çıkarılmıyor.
-ikizlerim- Mamayı bilmiyorum ama ikiz bebekler için devlet maddi destek sağlıyor eğer ki hiç bir malvarliginiz yoksa üzerinize kayıtlı başvurup yardımdan faydalanabilirsiniz 🤗
-ikizlerim- Neslihan81 bebeklerinizi düzenli takip ettirdiginiz takdir de 2 ayda bir bebek basina 1000 TL olmak üzere toplam 2000 TL ödeme yapiyir devlet 2 yaşına kadar
-ikizlerim- Enise0505 bağlı bulunduğunuz sosyal hizmetlere (yanlış hatırlamıyorsam) gidip basvurmaniz gerekiyor. Net bilgiyi 144 u arayarak alabilirsiniz çoklu doğum yardımı diye geçiyor