Damlaalya Bebeğim üç gündür gece başlayıp sabaha kadar ağlıyor 😞 mutsuz , huzursuz, uykusuz , yorgun. Nasıl başa çıkıyorsunuz ? Neler yapıyorsunuz
Anneyim-a Damlaalya ben yakmayacak kadar sıcak su dolu küvete oturtup banyo yaptıyordum iyi geliyor 10 dk falan bekletiyordum çok iyi geliyordu birde ayaklarına sıcak su torbası
Hkhjhhjjhjjj Damlaalya 15 gunlukken başladı 4 aya kadar sürdü.biogia kullandım karnına ılık zeytinyağ ile masaj yapıyor dum Bi çay kaşığı da içeriyordum 4 ayın sonunda kesildi
fatmaa37demir Damlaalya tam 4 ay yaşadık bu durumu. Artık ağlaması bize normal geliyordu. 4 ay boyunca her gün akşama kadar ağlardı. Ne bir yere gittim ne biri bize geldi bu dönemde. Çok zordu. Geçiyor evet ama ömrümden de 40 yıl gitti 4 ay da.
Damlaalya egee_momm açıkcası düzenli kullanmam gerekeni kullanmadım biogaia damlayı bugün den itibaren aynı saatte vermeye başlayacağım😞
Damlaalya Hkhjhhjjhjjj dört ay . Ne kadar uzun bir süreç olsa gerek. Gerçekten yaşayan bilir. İnsan çok yetersiz hissediyor . Oturup bende ağlıyorum artık😞
Damlaalya fatmaa37demir o ağlarken kendimi yetersiz hissettiğim için sinirleniyorum sanki zaman gecmiyor o sırada😞 cidden çok zor
fatmaa37demir Damlaalya aşırı zor hemde. Bazen daha geç yapsaydım biraz daha bekleseydik bebek için dediğim çok oldu. Hala da olmuyor değil. Tabi iyi ki varlar. Ama gerçekten bir insan büyütüyoruz. Kolay olması mümkün değil ama bebeği sakin olan hiçbir anne de bizi anlayamaz.
motherisbackk Damlaalya öneri üzerine çörekotu yağı aldım ayaklarının altına masaj yapıyorum biogaia kullanıyoruz birde her akşam duşa sokuyorum bir tık rahatladık gibi
Damlaalya motherisbackk bende düzenli başlayacağım bugün ve evet duş çok öneriliyor fakat her gün yaptırsam üşütür mü acaba
Damlaalya Damlaalya ve emzik deniyorum 1 aylık dört günlüğüz. Öğürüyor asla almıyor. Alsa belki bir tık rahatlayacak emmek istemeyecek. Gaz oldukca memeye sarıyor bu kısır döngü de bitmiyor
Zhl123 Kolik çok zor çok. Bizde 2 aylığız bitmedi bitmek nedir bilmiyor. Bugun sabahtan beri ıkınıp ağlıyor mesela. Uyku nedir unuttuk. Nasıl geçicek ne zaman bitecek bu illet dua ediyorum artık.
Damlaalya Zhl123 insan sinirleniyor ama aslında ona değil yetememek cözüm bulamamak ve üstüne uykusuzluk insanı geriyor ve bebeğede yansıyor ben dün kötü bir anne miyim diye sorguladım kendimi. Aslında insanız. Yoruluyoruz. Elimizde olmadan isyan ediyoruz. Ağlamasın bana yeter isterse üç gün uyumasın tek sorun ağlaması. Bayılacak diyorum cocugum heralde bazen😞