oykumoms Hanımlar otobüs ile hastaneye geleceğim. Otogardan Tepecik eğitim ve araştırma Hastanesi’ne servis gidiyor mu yada nerden gidebilirim kolay.
yagmuraltintas oykumoms dolmuşla gecseniz ya direk evka 1 yeni garaj geçiyor otobüs kartı vs uğraşmayın diye dedim 😅
oykumoms yagmuraltintas hiç hastaneye gitmedim araçsız bilmiyordum 😅 otogardan dolmuş geçiyor mu tepeciğe direk🤐 kartım falan da yok çünkü
yagmuraltintas oykumoms evet otogarin içinden biniyorsunuz direk dolmuş durakları var sorarsanız yönlendirirler mutlaka hem beklemezsinizde