Melikeeeqq Kızlar 13 gün önce sezaryen oldum ve karnım sürekli ağrıyor isal basur sorunları yaşıyorum sizde böyle sorunlar yaşadınız mı
Minikkuzum1999 Melikeeeqq makat çatlağı mi dersin basur mu dersin kanama oluyor yara oluyor mu dersin herşeyi yaşıyorum sezeryen doğum yaptığımdan beri 4 ay oldu doğum yapalı birde afedersiniz devamlı kabızlık sorunu yaşıyorum
Lina2023 Minikkuzum1999 valla 3 ay oldu kabızlık başıma dert oldu ne yesem içsem fayda etmiyor hayatımda hiç kabızlık yaşamamıştım mahvetti beni
Minikkuzum1999 Melikeeeqq İnşallah bakalım düzelir diye bekliyorum normal doğum yaptım bu kadar zor olmamıştı
Melikeeeqq Minikkuzum1999 keşke bende normal doğum yapabilseydim bu kadar sorun yaşıcağımı bilmiyordum sezaryen sonrası 13 gün oldu daha bebeğimi kucağıma alamadım çok zorlanıyorum basur ve isalden
Minikkuzum1999 Melikeeeqq Bende zorunlu sezeryen oldum çok zor valla kim demiş kolay diye😁 4 ay oldu daha ağrıyor yeri sızlıyor intihap oluyor
Minikkuzum1999 Lina2023 Hiç deme canım inanır mısın tuvalete gitmeye korkuyorum valla ne yaparız bilmiyorum