Selam kuzular 4,5 ay önce doğum yaptım ancak hala adet olamadım ve olmak istiyorum hatta 3 ay önce arkadaşım doğum yaptı o da sezaryen doğurdu bende aynı şekilde o adet olmuş ama ben olamadım ya adet olmam için ne yapmam gerekiyor yada herhangi bir şeye bakıyor mu