minnakbaby vitamin eksikliği olabilir küçükken benimde sürekli bacaklarım ağrıdığı için doktora götürmüştü annem film falan çekildi bir şey çıkmadı büyüme döneminde normal demişti doktor, bir arkadaşımında romatizması vardı çocukluktan beri tedavi görüyormuş o da uzun yol yürüyemezdi bacaklarım ağrıyor diye sizin çocuğunuz öyle değildir inşallah ama teşhis açısından söyledim bazen akla gelmeyen şeyler çıkıyor