Yasminmiray10 Benimde oğlum bir yaşında canım bizde minyon tipliyiz öyle iri yarı değiliz yemesi çok güzel herşeyi yiyo ama asla poposunun üstüne oturmuyo 😂 10 ay 10 günlükken yürüdük aşırı hareketli asla oturmuyo sürekli yürüyo koşuyo öyle olunca çok kilo alamiyo sağlıklı olsunlar da canım 🤲🏻🌺bizim baş çevremiz iki cm geriden geliyo maalesef beyin cerrahina takipliyiz çok şükür büyümesi durmuyo sadece küçüğüz biraz 🤲🏻🤗