Ysgl26 ben kızıma 2bucuk yaşına kadar prima kullandım sonra diğer tüm markaları tek tek denedim. Sleepynin bütün çeşitkeri benim kızımda pişik yapmıştı ve sızıntı yapmıştı. Bebem natural inanın sleepyden çok çok iyi baya iyi hatta sızıntı ve pişik asla yapmamıştı. çok beğenmiştim. Deneyin mutlaka bence memnun kalacaksınız.