Arkadaşlar merhaba
Bebeğim 7 aylık.Lansinoh başlangıç seti biberonu almıştım.7.ayında da chicco nun anne memesine yakın olan biberonundan aldım.biberonu almıyor midesi bulanıyor gibi oluyor ağlıyor.Çok acıktığında 1 defa dışarda yedirebildim ama eve gittik uyumadan önce tekrar. O biberonu verdim ağlamaya başladı kesinlikle istemiyor nasıl alıştırcam yardım edin lütfen var mı bu sorunu yaşayan