Smysmysmy1 26 gün önce normal doğum yaptım. Hemoroid zaten vardı ama biraz büyümüş gibi şu anda. Tuvalet sonrasında da ağrı oluyor. Ne önerirsiniz ? Kullandığınız ilaçlar var mı ?
Nrgngr Smysmysmy1 benimde aynı şekil oldu katı çok beslenmeyin bol su için kabız olmamaya çalışın genel olarak ama o meme nasıl yok olur bilmiyorum 😬
Portologg Smysmysmy1 canım iç ve dış olarak ayrılıyor ilk doğumumda oldu disaridaydi saglik ocaginda hekime soyledim bir krem verdi 4 gunde gecti eger icteyse ve mudahale edilmezse ameliyat olursun teyzem oldu anal 8 dikiş cok zor günler geçirdi
12-12-34-76 Smysmysmy1 benim oldu 5 ay sürdü her şeyi denedim bütün kremleri filan bi tek hindistan cevizi yağı geçirdi hemen