Kızlar burda toplu bir 7 kişilik fln kahvaltı veya yemek ayarlamak istiyorum daha doğrusu burda daha oygunmus. Ibb yemek veya kahvaltı yapan veya en yakın tarihte gidip yeğen var mi?. Nasıl ogrenecem acaba bide güzel mi menüleri fln. 7 kisilik bir yemek veya kahvaltı yakın arkadaşlarımızı götürmek istiyorum başka yerde gönül ister ki uygun yer yok malesef kişi başı 400 olmuş bu şekilde. Bende ibb duydum daha uygunmus ben avcılardayim. Bana yakında var mi acababilgisi olan yazarsa çok sevinirim😌🌸