Kckglcn Kızlar bebeğim 3 aylık olacak 4 gün sonra. Patikli alt artık giydirmiyorum. Sadece bez üstüne tulum ya da alt giydiriyorum ama içime sinmiyor hiç. Aranızda külot ya da boxer giydiren var mı? Benimde giydirmem gerekir mi ?
merveozsoy Kckglcn ben bir katta askılı çıtçıtlı body lerden giydirip üstüne tulum yada tayt giydiriyorum
beyzzsenturkk_ Kckglcn sadece zıbınla geziyor bırakın soguk alsın soguga alıssın yaz geldi zaten 1. ayını doldurur doldurmaz cıplak gezdi nerdeyse ocakta doğdu kızım bir kere hasta olmamıstır salın gitsin
beyzzsenturkk_ Kckglcn kendileri yasından dolaylı sürekli üşüdüklerinden onlarında üşüdüklerini sanıyor ama biz bile bu sıcakta bir tişörtle pişerken hem zıbın hem tulum ya da pijama kavrulurlar terleyen bebek asıl hasta olur rüzgar yer soğuk alır o yüzden salın zıbınla dolaşsın