HamzaAli merhaba ilk atagimi 2013 te gecirmistim 1 hafta ayağımı sürüyerek gezdim, o sıra şehir disindaydim Dr gitmedim sonra düzeldi, 2016 da gözüm puslu görmeye baslayinca norolojiye gittiğimde teşhis koydular, ondan sonra ağrı ve uyuşma baş dönmesi denge kaybi şeklinde şikayetlerim oluyor, ilaç kullanıyorum, oğlum 2 buçuk yasinda o liseyi bitirene kadar bir sakatlik yaşamayım diye dua ediyorum