Eylulkelebegi meme reddi yaşıyor canım, biberon verdiğinden muhtemelen. Bebekler bazen biberon alınca memeyi istemiyor. Benim bebeğimdede oldu aynı şey. Baya zorlandım biberonu değiştim. Anne göğsüne en yakın biberonu araştırdım aldım şuan hem biberon hem meme yiyor çok şükür. Sizde biberonu değişin. Meme reddi içinde ben sürekli zorlamadan sadece açtım ilkten yaklaştırdım baktım huysuzlanıyor zorlamadım hiç o şekilde göğsüm açık bekledi bazen kendisi aldı bazen almadı ama sabırlı olman gerek. Bazen sütü ağzına sıktım göğsümden biraz göğsüme bastırdım başını zorlamadan tadını alınca yedi bu şekilde zamanla çok şükür aştık o sorunu. Bizimkinde atak dönemindeydi birde ondan huysuzdu o bitince de düzeldi kendine geldi ☺️