bebegiminbesigicamdan Ben antibiyotik basladigimizda direk enterogermina kullanmayada basliyorum dogru mu bilmiyorum veya tatile gittigimizde 3 5 gun orda da kullaniyorum herhangi bi sorun olmasada benim gibi yapan var mi oglum 3 yasinda
Tontis_annesii bebegiminbesigicamdan benim oğlum enfeksiyon geçirdi ve antibiyotik iğneler kullandık onun sonucunda ishal oldu 3 gündür ishal doktorumuz kesinlikle probiyotik kullanmalı ve entoragerminayı tavsiye etti ara da da vermek gerek dedi