3 aylik bebeğim geçen hafta gribe yakalandı.Hastaneye gittik.Antibiyotik verdi doktorumuz.1gün sonrası ishal ve kusma oldu.Tekrar gittik.Serum felan yaptılar.Doktor antobiyotige devam etmemizi soyledi.Bu sürecte pütürlü kaka yapmaya başladı.Bugün itibari ile antibiyotik tedavimiz bitti.Bebeğimin dışkısı kendiliğinden düzelir mi ?Tekrar doktora başvurmalı mıyım ?