Benim bebeğim 2 buçuk aylık şuan geçmeyen sarılığı vardı emzir geçer dedi doktor ve hemşireler ama kontrole gittiğimizde değeri yüksek çıktı niye baktırmadınız dediler 20 ye kadar çıkmıştı acil yatırdılar 2 gün yattı çıktı şuan sarılığı yok ama hemotoji bölümü metabolizma bölümü gastiroloji bölümü bakıyor neden uzadı diye