Laktozsuz mama kullanıyoruz on gündür kabız bebeğim ama bir gün yapamayınca bile çok huysuz ağlıyo hep sancı giriyor. Birkaç kez fitil yapmak zorunda kaldık o da rahatlatmıyor mamaya zeytinyağı koyuyoruz onunda faydası olmadı bir öneriniz varsa çok memnun olurum