RabiyaG bneım kızımda bir ara öyleydi. Suan yaz ayı zaten cok da normal. İnstagramda bir doktor görmüştüm keşfette. Cocuklara corba yedirşnce içindeki besinlerin tokluk derecesi fazla oldugu için yemek yemesi normal diye anlatıyordu. Şuan kızım 21 aylık mesela corba ya ekmek dograyıp yiyince, başka bişey yemezse bir daha üstelemiyorum. 🤷