Kızlar merhaba afedersiniz yazdığım için ama kafam allak bullak oldu ben sekiz ay adet olmadım geçen ay adet oldum bu ay on gün gecikti işte korktum hamilelik mi diye test falan derken dün oldum ama adet gibi değil ya çok koyu afedersiniz dünden beri azıcık gelmiş ve çok koyu kan gibi değil neden böyle sizce bilgisi olan başına gelen var mı yazar mısınız lütfen?