silad70 3 ay oldu sezeryan olalı ama emzirmiyorum ve sürekli açım iştahım çok arttı nedense hamileyken bile bu kadar değildi sizde de aynı mı
silad70 silaa66 ilk zamanlar bende aynıydım kahvaltı bile yapamdan günümün geçtiğini bilridim ama şimdi hiç öyle değil saat 11 de kahvaltı yaptım 1 de 1 tabak makarna yedim şimdi de çikolatalı ekmek yiyorum
ArvenMom silad70 çok sinir bozucu ama durduramıyorum oturup 4 lahmacun yiyip 2 saat sonra nasıl kilo veririm diye düşünüyorum çıkmazdayım ağlasam mı gülsem mi bilmiyorum 🤣🤣