Bugün aylık kontrol için doktora gittik 2 aylık kızım ne ateş var ne iştahsızlık sadece dün gece biraz huzursuz oldu bi 15 gün önceki idrar tahlilimiz temiz berrak çıkmıştı bugün ki bu şekilde çıktı doktor amıkozıt iğne verdi başka bir doktorda gerek yok kullanmanıza ateş iştahsızlık olursa vurulun dedi 3 gün sonrada 2 aylık aşılarımız var antibiyotiğe başlarsak vurulamayacsğız ne yapacağımı şaşırdım yaşayan var mı😞😞

