Dolunayarad Vajinal engeksiyonum vardı mantar ve gecen gün bunu kullandım gece sabah bi vajınamın içinde yanma oldu çok kötüydü 2 saat sonra geçti 2.inci fitili kullanmaya kokeuyorum gene aynısı olurmu diye kızlar kullanan varmı başına gelen varmı lütfen
gozleri_deniz1 Dolunayarad Bende kullandım bendede kaşıntı ve yanma vardı ama 1 tane vermişti doktor çok şükür düzeldi biraz sabredin 🌸
uyuyanadamdannefret Dolunayarad hamilelikte kullanmistim . O kadar yanma olmustu ki 2 saat uyuyamiyordum. Ama cok etkili. 7 tane vardi ben 4 tanw tek kullandim. Ama aykardir suren kasinti mi bitirdi sabredin
gozleri_deniz1 Dolunayarad Şimdi e nabızdan baktım kusura bakmayın çok önceden kullanmışım zalaın isminde fitil kullanmışım ama etkili olmuştu🌸
uyuyanadamdannefret Dolunayarad sanırım ilaci atiyo. Ilac kullandıktan sonra biraz uzanmalisiniz. Bende de o akinti olmustu