Eylul_3 Merhaba 1 aylık Bebeğimin kötü kokulu gazı oluyor ve gaz çıkarırken çok zorlanıyor çocuğum 😔 Uykusundan bir acıyla uyanıyor cok huzursuz yapıyor bu durum onu. Var mı böyle bir durum yaşayan ?😞🤦🏻♀️
[silindi] Eylul_3 bugun doktora sordum benmki 5 belki 6 gun kaka yapamiyor.doktor icerde biiriktgi icin kokar dedi
210796 Koku mağduruyuz)mamadan dolayıherhalds.kakSınıda geç yapıyor 2-3 günde bir.normal bu durumda bence
Mam Canım sen kendini usutuyorsan ondan oluyodur bana öyle demişlerdi dikkat ediyorum artık çorapsız yeleksiz gezmiyorum düzeldi 😊
Eylul_3 Mam annem de aynısını söylüyor ama çocukla ilgilenirken ter boşalıyorum resmen bir de yelek patik vs düşünemiyorum 🤦🏻♀️
Selim132402 [silindi] aaa mantıklı Benim oğlumda sadece anne sütü aldığı halde bazen hergün yapıyo kakasını bazen 2-3 günde bir yapıyor. Çok kokulu oluyor gaz çıkardığı zamanda