Merhaba arkadaşlar oğlum desteksiz oturamıyor bugün nöroloji randevumuz vardı doktor baş çevresi küçük gözünde kayma var bacakları esnek gevşek dedi mr çekilecek kan testleri yapılacak ve sonra metabolizma hastalıkları görecekmiş. Çocuk doktoru baş çevresiyle ilgili hiç birşey söylemedi bu zamana kadar 43 cm gözünde kayma için göz doktoruna gittik gözlük verdi ameliyat dedi. Oğlum hareketli bir çocuk sadece oturamıyor dönüyor emekliyor algıları açık beslenme solunum sorunları yok ellerinden tuttuğumuzda oturma pozisyonuna gelir çoğu zamanda direk ayağa kalkar ama ellerimi tutarken tabi. B12 düşüklüğümüzde mevcut tekrar spreye başladık. El bacak egzersizleri yapın mr dan sonra fizyoterapiste gidin dedi. Başına gelen ki dilerim gelmemiştir ya da tanıdığı birinin böyle bir sorunu oldu mu acaba?