fatmaa37demir Sezeryan dogum yaptım. Kızım 4 aylıkken ilk adetimi oldum. Şuan kızım 9 aylık. Ama ilk olduğumdan beri çok düzensiz oldu. Bi çok oluyorum bi az. İki aydır da sürekli gecikiyorum. Hamile değilim. Dogum sonrası yaşayan oldu mu olduysa ne zaman düzeldi
carpediem___ fatmaa37demir bende Sezeryan oldum doğumdan sonra kanamam bi hafta anca sürdü tam 30.gün adet Oldum 7-8 gün yoğun şekilde geldi şuan bebeğim 10 aylık bunca zamandır 30-31.günlerde adetim geldi fakat benimde 2aydır düzensiz geçen y 47 gün sonra geldi şimdi 38 gün oldu halen yok bende düzensizlik sonradan oluştu
AA201207 fatmaa37demir ondan dolayı yüksek ihtimalle. Prolaktin yani süt hormonu yüksek olduğu için şuan adet görmeyi engelliyor veya geciktiriyor
fatmaa37demir AA201207 bende öyle tahmin ediyorum. Bugünle beraber 11 gün geciktim. Bakalım bekliyoruz kendilerini😅
Kubra226 fatmaa37demir ben de beklıyorum olmadım hala test de yapmadım geçen ay 26 dıyınce olmuştum sımdı ona göre bakarsak nur hafta gectı bu üçüncü adetim olacak