Pinarcicek Kızlar kaç ay oldu birsürü fitil krem kullandım yok bir türlü geçmiyo vajinada mantar. Varmı önereceğiniz bişey. Kaşıntı yanma beyaz akıntı çok zor durumdayım.
Zeytin-gozz1 Pinarcicek merhaba bende uzun zamandır bununla mücadele ediyorum bir sorum olucak ilişki esnasında agriniz oluyor mu
Smbl Pinarcicek maydanoz sapı kaynat iç sabahları zeytinyağlı dalan sabunuyla yıka arada yakar haberiniz olsun
hfueidjdjhebdb _YanakReisinAnnesii bende aşırı akıntı ve kaşıntı vardı soğan suyu 3 gün kullandım hemen etkisini gösterdi vücudunuzu temizliyor fitil kremler hiç işe yaramaz asıl içten temizlemek gerekiyormuş
Zeytin-gozz1 hfueidjdjhebdb tam olarak nasıl yapicaz ayrıntılı anlatirmisiniz .ise yararsa bir ömür duaciniz olurum .günlük hayatımı etkiliyor artık baya kötü durumdayim
_YanakReisinAnnesii hfueidjdjhebdb soğan suyu daha önce içmiştim bende , iyi geliyorsa tekrar içeyim. Tedavim daha yeni bitti sayılır , beni en çok ilişki anın da ki ağrılar zorluyordu diğer semptomlarım çok ağır değildi.
_YanakReisinAnnesii Zeytin-gozz1 ben adet azlığı ve ilişki de ağrı için kadın doğuma gittim. Vajinal enfeksiyon ve mantar geçirdiğimi öğrendim. Kaşıntı akıntı ilişki de içerisinin ağrıması hepsi bunlardan kaynaklıymış.
aybiduranne Dilaramuhammedismail soğanın dıştaki o turuncu kabuklarını suda kaynat soğuyunca iç günde 2-3 bardak içebilirsin
hfueidjdjhebdb Dilaramuhammedismail 1 kuru soğanı 2 ye ayirip kabuğu ile beraber 5 dk kaynatiyorsunuz soğuduktan sonra içebilirsiniz
Acemom herhangi bir şeyle orayı yıkamamak lazım pH dengesini bozuyo diye biliyorum sirke dışında. Nioli duymuştum bende denemedim daha
Esractn17 Eeeee45 emziriyorum bende üç gündür kaşıntı ağrı var mantar sık sık olmaya başladım evlendikten beri sizler ne kullanıyorsunuz fitil olarak emzirdiğini için ilaç kullanamam diye düşünüyorum fitil de sorun olur mu emin değilim
hayalperest2310 Esractn17 bende emziriyorum fitil ve travazol krem vermişti doktor kullandım birde her lavabodan sonra sirkeli suyla tampon yaptım geçti bir haftada