Arkadaşlar bizde öyle kızarıklık egzama vs hiçbir şey yok sadece çok gazı var kakasını zorlanarak yapıyor sürekli huzursuz şu an 7 aylığız bu zamana kadar 2 kez kan gördüm sadece doktor çatlat dedi krem kullandık geçti acaba alerji mi var bilemiyorum sürekli huzursuz emerken istemiyor hep zorluyorum ne yapacağımı şaşırdım hep gazı var çokta çıkarıyor aslında alttan sizce nedir bu aynı durumda olan var mı