sumeyyeyilmaz Hanımlar 3 aylık oğlum var burnu balgamdan tıkanıyor ve öksürük oluşuyor. Bu cihazı çok övdüler aldım ama tam anlayamadım. İçine serum fizyolojik damlatıyorum çalıştırıyorum ama doğru mu yapıyorum nasıl kullanıyorsunuz var mı bu cihazdan sizlerde?