Bir kac gündür katılarak ağlıyor, bir anda çığlık basıyor ay kıpkırmızı oluyor. Korkuyorum bu nadil ağlamak ama bir snda da duruyor tovbe ysrabbim şaşırdım. Dun dr gittik atopik dermatit olmus yanaginda gecmeyen kabuk bağlayan yara gibi bisey vardi krem verdi sampuan verdi sldim surmeye basladim . Vücudunda baska yerde yok. Acaba bu yuzden sinirli ve agliyor yerine yatiramiyorum emmek istemiyor surekli kucak istiyor kucagima alınca da guluyor aguluyor seviniyor. Şaştım kaldım yahu. Kızım da yasamadim hic bisey. Atak mı yoksa bu.