Benim kızım 20 aylık diğer annelerin saydığı hiç bir şeyi ne söylüyor ne yapıyor. Sadece alkış bay bay cee yapar, babasına baa bazen acıkınca mama der bazen de dedededeee bişey istediğinde ağlayarak gösterir vs. gibi. Ekrana çok maruz kaldı ve benim yüzümden🥺 ev işi yemek derdine çocuğumu ihmal ettim tv önüne bıraktım hep. Anlamlı hiç bir kelimesi yok hiç bir şey öğretememişim🤦🏻♀️bugün çok üzgünüm kendime çok kzıyorum ve televizyonu kaldırmayı düşünüyorum. Bir de benden başka hiç ama hiç kimseyi görmüyor yavrum ne park ne yaşıtları hiç yok. Bayramdan sonra da oyun gruplarına götürücem. Elimden geleni yapıcam. 2 yaşına girene kadar bu şekilde ilgilenicem ilerlemezse konuşma terapistine gidicem.