Kızlar merhaba 6 aylık bebeğim nerdeyse iki aydır gündüzleri sadece yarım saatlik uykuları oluyor ve bu yüzden hep huzursuz ve ağlamaklı hiçbirşey yapamıyorum gün içinde aynı durumu yaşayan var mı varsa geçti mi bu arada her yöntemi denedim nerdeyse uzatamadım bi türlü uykularını