kalbimegem Evet hanımlar ilk defa bebeğimle denize gideceğim biz İzmir’de oturuyorz sabah 8 de gider akşam 8 de donerdik günü birlik ama şimdi bebekle o kadar saat dışarıda sıcakta nasıl olur nasıl gitmeliyim Mayo nasıl almalıyım uzun kollu mayolar memnun musunuz
Deletedmom_61 kalbimegem bende bekleyeyim bebeğiniz kız mı erkek mi bende basil mayo alacagim kizima bilmiyorum benimki 20 aylık olacak
Minikoglusumatlas kalbimegem gittiniz mi benimde bebeğim 11 aylık bizde gideceğiz ama nasıl olacak bilmiyorum bir anda geri döner miyiz bir de tuzlu sudan korkuyorum buranın çok yakıyor
22mavisim0510 Uzun kollu mayolar için çok zor oluyor diyorlar bu yüzden ben tercih etmedim uv korumalı mayo aldım uv korumalı şapka da aldım denizden çıkınca giysin diye de uzun panço aldım ama bebekleri 3,5-4 ten sonra güneşe çıkarın diyorlar
kalbimegem Minikoglusumatlas yarın gideceğiz nasipse mayo almadım üstü korumalı şişme simidi var plaj şemsiyesi var diye bakalım göreceğiz nasil olacak