13 ay 10 günlük erkek bebek.8.aydan beri bababa,mamama,dedede,mememe diyor yani babildiyor.şuan hem bu şekil babildiyor cani istediğindede baba,mama,meme,dede diyor tek kelime olarak ama bilinçsiz… Benim durumumu yaşayan anne var mi?ne zaman bilinçlenecek?ne zaman babildama bitecek hiç soylemeyecek?ama araştırdım babildama bitmiyor diyende var.kafam allak bullak